Automotions showroom voorzien van eyecatcher

Deze complete raamgevel van een autoshowroom is middels speciale one way vision geplakt om een nieuw type auto te presenteren.

Op regelmatige basis voorzien wij autoshowrooms van een speciale one way vision raamfolie. Deze raamfolie zorgt ervoor dat de showroom door daglicht verlicht kan worden en dat er van binnen naar buiten gekeken kan worden, maar niet andersom.

One way vision

One way vision raamfolie is voor ons een materiaal dat we graag inzetten voor marketinguitingen op ramen. Deze folie heeft door de minuscule gaatjes verwerkt in de folie veel voordelen ten opzichte van een standaard dichte folie. Deze raamfolie is goed verwerkbaar en fullcolour te printen. Hierdoor leent deze one way vision zich ideaal voor deze uiting van uitgesneden teksten en automarketing. We creëren hiermee een mooi beeld in elke gewenste vorm.

In dit project was de raampartij zo groot dat deze in delen opgesplitst diende te worden. Uiteraard was dit geen probleem voor onze monteurs om deze feilloos aan elkaar aan te sluiten.